avatar Ten blog rowerowy prowadzi zetor65 z miasteczka Sławków. Mam przejechane 5008.23 kilometrów w tym 1611.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zetor65.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Level A6

Krakow z Norbim

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 24.12.2011 | Komentarze 1

Wyjechalismy z domu o 9:30, jadac dosc ostrym tepem do Olkusza dojechalismy po 25min, nastepnie ja poszedlem do zaprzyjaznionego serwisu sie o cos zapytac, jak juz to uczynilem, wskoczylismy na rowery i jazda na Kraków, zastanawialismy sie czy smignac caly czas prosta droga czy nadrzucic i walic przez Skałę, wyszla opcja 1 czyli przez Biały Kościół itp. do Krakowa dojechalismy po ok 3h jazdy, objezdzilismy krakow, zjedlismy kebaba, wypilismy po coli nad Wisłą. Objechalismy rynek, pozwiedzalismy i powrot do domu, oczywiscie dosc szybki, praktycznie 10km przed domem Norbi dostal skurczy i musielismy zwolnic, ale od Olkusza juz jakos szlo. Chcemy to powtorzyc w tym nowym 2012r.